Handelsbetingelser

Priser og betaling

Alle priser på hjemmesiden er angivet i danske kroner inklusiv moms. Priserne er gældende i Danmark, og vi sælger som udgangspunkt kun til Danmark.

Når du handler på Designomaten.dk kan du betale med kreditkort (dankort, visa, mastercard, maestro) eller mobile pay. Der er ingen gebyrer forbundet med betalingen. Betalingen håndteres sikkert gennem Quickpay betalingssystem.


Fragt og levering

Produkter kan bestilles i digital form (kaldet "print-selv") eller i fysisk form.

Plakater bestilt som digitalt produkt/print-selv, leveres via email til den email-adresse der er indtastet ved købet. Emailen indeholder et link til den digitale plakat i PDF-format. Emailen sendes umiddelbart efter betalingen er registreret, men oftest umiddelbart efter.

Plakater bestilt som fysisk produkt (trykt plakat) sendes med GLS. Fragten er fast 35 kr. og gælder forsendelse i Danmark. Bestiller du for over 300 kr er fragten gratis. Leveringen sker med GLS inden for 4-6 hverdage fra bestillingen. Der leveres kun til adresser i Danmark.


Fortrydelsesret og returret

Da alle vores plakater er personlige og specialfremstillede til den enkelte kunde, kan vi desværre ikke tilbyde fortrydelsesret. Dog kører vi med princippet "fuld tilfredshed eller pengene tilbage", og der er mulighed for at returnere købet, hvis vi ikke kan finde en løsning der er til fuld tilfredshed. Kontakt os for returadresse.


Reklamation

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Bemærk at der må påregnes små farve- og nuanceforskelle mellem det du ser på skærmen og det færdige print. Farverne du ser på vores hjemmeside afhænger af din skærms indstillinger og kan derfor afvige en smule fra det færdige print - dette anses ikke som rimelig reklamation.

Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du reklamerer ved at sende os en email på info@designomaten.dk, hvor du beskriver problemet så detaljeret som muligt og gerne med billeder hvis muligt.


Generelle oplysninger

Når du handler på Designomaten.dk, handler du med:
Designomaten I/S
c/o Pernille Mortensen & Morten Bested
Einars lykke 25, Skovby, 8464 Galten
CVR 38435779
Email: info@designomaten.dk


Persondatapolitik

Det er vigtigt for os at du føler dig tryg ved at handle på Designomaten.dk, og derfor kan du på vores side for privatlivspolitik læse vores betingelser og hvordan vi behandler de data du giver til os.



Siden er opdateret den 21.05.2018